Äkiline Teisipäev?

ah, et miks äkiline teisipäev?
esmaspäevad on ju sinised? isegi garfield tunnistas, et esmaspäevad on sinised:P
järelikult teisipäevad on äkilised:P

tänane teisipäev algas äkiliselt. hommikul olid taevas väga äkilised pilved, ja äkki hakkaski äkilist välku lööma, see oli äkiline vaatapilt, mitte mingi sinine välk nagu eestis:P

hommikul söin äkilisi viinereid, sest need viinerid olid eriti äkilised, sest eriti kiiresti said valmis ja hakkasid äkilisi liigutusi tegema, ehk siis lõhkesid, enne kui ma neid sööma sain hakata.

ka toateenindajad olid täna hommikul äkilised, ilma sõna küsimatagi astusid sisse ja hakkasid tegutsema...irw nujah õnneks nad üle paku ei saanud.

ainuke asi mis täna vist äkiline ei olnud, oli meie auto, ta käitus suht rahulikult, ütlen suht, sest hiljem ta siiski läheb natuke äkiliseks.

no ja enne trenni tuli äkiliselt ilus ilm.

ja siis trennis...seal olid kõik nii äkilised. et lausa hirmus.
mina olin äkiline, tegin isikliku 60meetrit enda lähtest, wallace oli väga äkiline jooksis 2x250, monica oli ka väga äkiline, koos moe'ga kes olid koos äkilised, siis see vend kes tahab jalgpalluriks saada, oli super äkiline, nad jooksid vist 400seid ja 200seid.
siis tulid trenni ülikooli tsikid :D nii mustad kui valged. Alustame siis mitmevõistlejatest. Iga kord kui nemad trenni tulevad, siis saab näha , rahulikku jooksu, rahulikku venitamist, ja palju rahulikku jutuajamist. Seekord aga. oi kui äkiliseks nad läksid, eriti üks, hakkas seal tantsima ja väga äkilisi liigutusi tegema, jooksma jne. Ja siis tulid muidu natuke tublimad tüdrukud. Nimelt teivashüppajad, aga ka nemad olid väga äkilised, ei oska öelda miks, aga nad olid raudselt äkilisemad kui muidu! i can tell you that.

ja siis äkiliselt tuli päike välja, kohe nii äkiliselt , et isegi mina pidin särgi maha võtma, nii äkiliselt kuum hakkas, pidin ka yhe äkilise külma vee tegema!

oi ja siis kui wallace ära läks ja oma äkilise masina tööle pani:P äkiline south side räpp muusika löi äkiliselt aknast välja , niiet kohalike pilk oli vaid sinna suunatud.

ja kui trennist lahkusime , hakkas äkiliselt sadama :D
how sad :D

nii, siis edasi läksime ju hiinakasse sööma. nu mis äkiliselt kuum ja eriti äkiliselt vürtsikas supp seal oli ! oi oi oi, suu õhkas veel mitu minutit.

kuumad tervitused veel sinna sööklasse!

ja siis läksime korra hotellist läbi kus olid äkilised külalised, aga ma ei teagi miks nad üldse äkilised olid, aga noh kuna on äkiline teisipäev siis nad pidid ju olema!

läksime siis poodidesse shoppama, alguses JCPenneysse ja siis Wal*Marti, nu penney oli suhteliselt äkiline koht, sest Footlocker oli suhteliselt palju head kraami täis ja siis üks äkiliselt ilus aasia tädi oli ka seal, kes hakkas rääkima, et ta on käinud usbekistanis, kui ma olin öelnud, et ma olen euroopast pärit! :P irw yeah, Usbeskistan ongi Euroopa ju:P

paar äkilist liigutust veel ja valter oli ka äkiliselt vaimustuses , niiet kõik olid rahul.
wal martist sain äkilise posteri, ja olin rahul, mitte küll äkiliselt vaid lihtsalt!

nii, ja nüüd olengi siin motellis, vaatasin just vastuseid mis Ann oli mulle saatnud, neid oli hea lugeda, küll ma need kolm sõna sult ükskord kätte saan:P i biliiv in juu!

ja egas rohkem midagi, nba playoff mängud on nagunii äkilised, irw eriti kui CP3 on mängus!!

jällenägemiseni, ma jään praegu plyoff lainele !!!
PCE

Comments